Wednesday, 22 August 2012

Cukrus.

Prasidėjo viskas nuo to, jog mano sesė yra pamišusi dėl topinių kavinių su kava popieriniuose puodukuose. Vežiau jai cukrinių lauktuvių. Pasilikau ir sau. Ir tokiu būdu gimė mano didelė ir graži, cukrinė gyvenimo dalis.


Taigi viskas prasidėjo nuo lietuviškojo coffee inn'o. O kartu ir meilė karamelinei makijato. Taip taip mielieji.

Netrukus kolekcijoje atsirado ir žymiojo Starbucks'o cukrai, atskridę iš Rodo salos.
O štai tas naujas, žavus dičkis atkeliavo pas mane iš Stambulo oro uosto.

 
Po kelių pasilepinimų Makdakine kava kolekcija pagausėjo. 
Turiu ir užsienietišką makdonaldinį cukrų - šis tikras balatrusas.

 Beatostogaudama Graikijoje mėgavausi skaniu maistu bei gardžiais gėrimais. Taip ir sužvejojau draugužių graikiškų cukrų.
 Nugvelbiau kelis ir iš Bulgariškų gardžiųjų įstaigų.


Varnos oro uosto kavinėse gyvenę cukrai mielai svečiuojasi Lietuvoje.

Stilingos lauktuvės iš Vienos ir Italijos, atkeliavo mano draugužės M. mantoje.


Baltarusiški cukriniai draugai.
 
Ir tautiečiai vero cukrai

 
Vietinių užeigų pasiūla.

 
Ir linksmiausių kelionių "vaikai".

 
 Draugužiai, atvykę i mūsų namus mamos rankinėje, iš įvairausių mokymų ir konferencijų.

Gryni Turkai. Šių metų "derlius".

 
 Ir vieniši cukrinukai, primenantys ryškiausius gyvenimo įvykius.

Visa tai vos vos sutilpdavo sename coffee inn'o puodelyje, tad...



...prieš išskrisdama į salą, padovanojau savo cukrinukams jaukius, dekupažinius namus.

P.s. Na o jei jums dar kils abejonių, primenu, jog šauniausios lauktuvės atkeliauja smulkučiuose cukrų pakeliuose.

Patricija.

2 comments:

  1. Skaičiau šitą stovykloj, per pusryčius. Ir jeigu aplinkiniai stebėjo mane, tai, ko gero, pagalvojo, kad aš nenormali - sėdi išsišiepusi į telefono ekraną. Patikoo!

    ReplyDelete
  2. Oh, Rutčiuk mano!! Seniai nekomentavai čia. Ačiū ačiū. Aš irgi išsišiepus būnu, kai tavo raštus skaitau ; )*

    ReplyDelete