Wednesday, 13 June 2012

O kas dabar?

Visu pirma oficialiai skelbiu - įveikėm matematikus ir istorikus. 
 


Tokiu būdu birželio 13 visda liks mano mintyse kaip ribinė diena - to kas buvo ir to kas bus. O bus vasara su jos šilumom ir kaščiais, su naujom pažintim, naujom vietom bei naujais naujo gyvenimo vingiais. Mano draugai, pažįstami, skaitomi jaunuoliai ieškosi darbų, rengia projektus ir veikia visokius naudingus darbus. O aš? O aš šia vasarą skiriu sau ir savo šeimai, atsigavimui, ilgoms naktims ir skaniam maistui. Išties, mano teigiamos mintys po truputi padeda man atkurti vidinę pusiausvyrą ir žvelgti į viską dar ir dar kitokiu kampu. Kiekvienas klausiame, ką gi nuveiksiu per atostogas TOKIO? Nežinau - keliausiu, gyvensiu, kursiu. Gal mokysiuos prancūzų, gal fotografuosiu vaikus, o gal, o gal. Minėtoji birželio 13 diena tapo įdomiu įvykiu mano neilgukiame gyvenime, sugrąžinusi mane į tam tikras kritines situacijas iš praeities. Gal šįkart pavyks jas įveikt? O gal vasaros iliuzijos ir liks tik iliuzijom. Bet kuriuo atveju teigiamos mintys tepadeda pasiekti visus tikslus. O teigiamos mintys veikia, tikrai! Turiu istoriją, kuri vis dar vystosi, apie kurią norėčiau papasakoti ir tai padarysiu artimiausiu metu. O kol kas grežiojuos atgal ir stebiuos ir negaliu patikėti. Taip taip, paprastai, banaliai negaliu patikėti, kad baigta. Ta proga išparduodu knygas čia ir skelbiu šį lengvutį paprastą receptą. Būtent toks maistas palaikė aktyvią protinę veiklą pastarąjį mėnesi. ; )

 

Sumuštinis su avokadu
2 Ciabattos duonos riekės
truputis sviesto
nedidukas pomidoras
1 mažas arba pusė didelio avokado
žiūpsnis jūros druskos

Ciabattos duonos riekeles patepame sviestu. Supjaustome avokadą ir pomidorą. Sudedame juos ant duonos riekių, iš pradžių pomidorą, o ant jo avokadą. Pabarstome susmuštinukus jūros druska ir pasigardžiuodami skanaujame.

O kaip Jūs maitinate savo protą?

Patricija

2 comments:

  1. those look soo delicious! nice blog!
    btw, I'm currently hosting a dress giveaway on my blog & I invite you to enter it :]

    ReplyDelete
  2. Thanks! I'll check out your giveaway ; )

    ReplyDelete