Monday, 4 June 2012

Kvėpuok.

Aš rimtai jau nebesuvokiu, kas vyksta. Žinot, daugelis sako, kad jau įsibėgėjom, jau tuoj pabaiga, o aš su kiekvienu egzaminu vis labiau ir labiau baiminuos. Vis kartoju sau, jog galiu įstengt daugiau ir dirbt dar stipriau, bet mano galvoje tik kažkoks smūtis iš minčių, pokalbių nuotrupų ir formulių, nes juk žinot, jau padarėm lietuvius.

Tom akimirkom, kai esu pakilios nuotaikos, labai noris gamint. Ir gaminu. Kažkurią dieną, dar prieš lietuvių egzaminą pasigaminau pirmą kartą gyvenime tacos, pagal Rouzės blog'ą. Žiauriai geras receptas, skanus maistelis, kuris nukeliavo į šeimynos skrandukus net nenufotografuotas. Dar valgom čiabatos duonelę ir avokadus, dėl kurių aš pasimaišius. Išties, maisto ir apie maista susikaupė daug, ir tikriausiai birželio vidury blog'e puikuosis mega įrašas apie maistą, kuris niekaip neįsipaišo į dabartinius įrašus. Tai net ne laiko ar noro trukūmas, tiesiog neįsipaišo ir nors tu ką.

Visai netikėtai nuskambėjo paskutinis skambutis (taip, ironizuoju). Susirinkom su didžiuliais lagaminais ir nuskubėjom į paskutinė kelionę į mokyklą, o įvykdę visas ceremonijas pasibuvom sode su bendraklasėm. Nežinau kaip ir kas, bet tas paskutinio susibūrimo jausmas buvo kažkiek graudus, bet kartu ir maloningas. Žinau, dar tūkstantčius kartų matysymės, bet jau kitaip.

 
 
Ši vasara, nuo pat pirmųjų dienelių kitokia. Pagal veiklos pobūdį, pagal orus, pagal tai, jog niekas nesiskundžia facebook'e, jog br br br šalta. O man žinokit visai patinka, nešioju savo numylėtą rudeninį paltuką ir geriu arbatas (meluoju, arbatos kažkaip magiškai pamiršo kelią į mano organizmą). Užsivedžiau vasaros sąsiuvinį su vasaros planais. Daugelis iš jų jau tuoj tuoj pildysis, bet apie tai kalbėti dar anksti.
 
 Vienu ankstyvu gėriu jau galiu pasidalint, tai braškių (tikrų braškių) skonis, kuriuo dabar mėgaujuos. O atrodė, jog dar ankstoka. matyt yra dalykų, kurie turi įvykti ne laiku ir ne vietoj. O gal tai tik sekmė, kurios man palinkėjo laikrodžių taisytojas?
Kvėpuokit ir išgyvensim.

Patricija

No comments:

Post a Comment