Thursday, 1 March 2012

Svečiai

Į namus atvyko svečiai. Su didžiuliais lagaminais, su didžiuliais tikslais. Atvežė daug gaivos ir teigiamų emocijų. Pažadėjo, jog padės man pasiruošt egzaminams ir netrukdys susikaupt, na nebent tik retkarčiais. Sakė, jog eisim į salą, važinėsimės dviračiais, gersim milkšeikus ir gaminsim salotas iš daržovių. Dar pažadėjo piknikaut ir visur su manim keliaut. Pažadėjo nekeist visko iškart, tebūnie dar tas sniegas pabūna truputėli, gal kiek vėliau išskleis visas atvežtas spalvas. Nužiūrėjau, jog turi daug žalios, yay. Sakė draugiški jie labai, sutars su visais draugais. Tik su paltu žieminiu jie nedraugauja. Sako ne į tema jis jiems atvykus, bet juk sniegas dar, tai neklausau jų. Sako 18 mano švęsim, kad švęsim. Mėgsta jie ir kavą, ir arbatas, ir dribsnius. Ir staigmenas sako aš visai gerai suruošiu. Žodžiu patiko jie man, ir aš jiems tikriausiai irgi.
Kartą tyliai paklausė, kur pasidėjo anas, baltas, storas svečias. Sakau, išlydėjau. Susėdom, arbatos išgerėm, užkandom ir išvyko...
Va kuom vaišinau aš jį.


Mokos sausainiai
pagal Kepykla nr.5

113 g kambario temperatūros sviesto
1/2 st. rudojo cukraus
keli lašai vanilės esencijos
1 trynys
1 v. š. tirpios kavos, ištirpintos šaukšte vandens
žiupsnelis druskos
1 st. miltų
160 g šokolado (80g pieniško + 80g juodojo)
sauja migdolų

Sviestą suplakame su ruduoju cukrumi. Nuolat maišydami įplakame trynį, kavos mišinį ir vanilės esenciją, o tada maišome, kol masė taps vientisa. Suberiame druska bei miltus ir vėl plakame iki vientisos masės. Tešla tolygiai paskirstome kepimo formoje (20x20), kas nevisada lengvai gaunas. Kepame 15-20 min iki 180 laipsnių karščio įkaitintoje orkaitėje. Išimame iš orkaitės kepinį ir pabarstom sukapotu šokoladu bei smulkintais migdolais. Kadangi nujaučiau, kad maniškė tešla dar kiek neiškepė, pastačiau ją atgal į jau išjungtą, bet vis dar karštą orkaitę. Taip ir šokoladas išsilydė. Ištraukus sausainius iš orkaitės verta iškart juos supjaustyti. O vėliau mėgautis, mėgautis ir vaišint visokius besiruošiančius išvykt baltus senius.

Svečiai pareiškė norą paragaut tokį dalyką, tad matyt reiks dar kartą kepti. O dar jiems labai patiko mano kambario atsinaujinimas.

Mieli jie. Sakė užsibūs tris mėnesius. Linksmai gyvensim.

Patricija

No comments:

Post a Comment