Sunday, 18 March 2012

Bdššš.


Tai vienintelė šios savaitės nuotrauka. Kažkokia sumaištis ir saulė.
O kas keisčiausia, šioje sumaištyje įsisvyravo tyla ir ramybė.
Nuo pat pirmadienio pradėjau gydyti savo miego trūkumą popiečio miegais, mokiaus, mokiaus, mokiaus. Galvojau.
Buvau pas gydytoją, o ši pasakė, jog esu visiškai sveika. Haha.
Lankėmės su mama neseniai atidarytoje La Crepe. Pompastiški, gobelenu aptraukti baldai ir blynai, paprastumas.
Vėl mokiaus, mokiaus ir galvojau.
Nusivyliau. Ir net keliskart.
Mama mokė mane gamint balandėlius, kuriuos vėliau skanavom su draugėm. Neapsakomas jausmas turėt Tokią Mamą.
O dar, o dar mes visą savaitę negėrėm kavos. O kai sekmadienį pusryčiavom vėl su kava, Mama pasakė "Skanu, bet ir be jos gyvent gerai". Negalėjau patikėti, negalėjau. Jau daugel metų kava mamai yra kažkas būtino, kasdieniško ir kartais kelionėse matydavau mamą nuliūdusią, negavus kavos. O čia štai taip ramiai. Šis įvykis mane pamokė, jog nesvarbu kas ir kaip, visų įpročių ir principų galima atsisakyt, "sulaužyt" ir "perlaužt" save.
Šios išvados, kaip ir žalioji arbata suteikė man budrumo ir jėgų.
Viskas bus gerai. Viskas bus :)

nuotrauka iš čia
Patricija

No comments:

Post a Comment