Tuesday, 21 February 2012

tokia tokia šiokia

Visi su džiaugsmu palydi žiemą. Vai vai kaip šalta ir nejauku mums buvo, vai vai kokie sunkūs drabužiai, vai vai vai... Žodžiu aš šiandien nekepiau blynų, nei šokau, nei dainavau. Sedėjau namie, tingėjau ir kramsnojau šokoladus (negražu, Patricija, negražu..). Žodžiu palydint žiemą aš tikiuos atsikratyt visokio blogio.
Norėčiau tinginį nuvyt, būt labiau suorganizuotai, taupyt pinigus ir kultūrintis kaip reikiant, daug mokytis ir rast laiko kokybiškam poilsiui, mažiau teliką žiūrėt, neveluot ir visada atrodyt osom. Lyg naujametiniai pažadai ar ne? Ko gero, šiemet būtent taip ir yra.
Šiandien dar apsileidau, žiūrau Šerloką, valgau ir gaivinu prisiminimus apie superduper savaitgalį.
O ryt juk pradėsiu naujai gražiai gyvent.
naivu bet visada veikia ;D

Sesės realizuoja lauktuves

Ir kartais besipešdamos netyčiom padarom puikių kadrų

Ai nu ir ką aš žinau.

Mano brangučiai.
Ties šia nuotrauka lengvai pereinam prie maisto, o jo šioj nuotraukoj būtent ir laukėm...

Mano pirmieji gyvenime Macaroon'ai

Sesė virtuvėje

Ir miniatiūriniai sesės šedevrai.

Miniatiūriniai sesės užkandžiai

šviežių bazilikų lapeliai
sūris
balzaminis padažas

Žiūrėkit kaip įdomiai. Uverdame vandenį ir įmetame siūrio gabalėlius. Kelias minutes pavirę išimame su šaukštu, kadangi sūris jau išsilydęs, uždedame sūrio ant baziliko lapelio ir užlašiname balzaminio padažo. Ir tik niam niam niam.

Gal ir nesuderinama visai čia nieko, per keista ar perskanu, bet esmė tame, jog reikia derinti pačius įdomiausius dalykus. Kad ir užgavėnes su naujametiniais pažadais...

Patricija

No comments:

Post a Comment