Thursday, 19 January 2012

Mokam - mokomės

Žinau, jog daug mano pažįstamu nesuvokia, kaip aš galiu tiek daug ir stropiai mokytis, ir dar ne šiaip sau, o su malonumu. Nors išties nei daug mokaus, nei stropiai, bet malonumas visgi yra. Juk su mielu noru visi puola mokytis groti gitara, važinėti automobiliu ar kepti meduolius, bet mokykloje pragarų pragarai. Aišku, kai mus verčia - nieko mes daryt nenorim. Sutinku, sutinku. Štai man mieliau mokytis prancūzų savarankiškai, nei matematikos namų darbus daryt. Bet tai ir tas prancūzų įkyri, kai kažkas nesigauna, jau noris rankas nuleist, ir šaukt "aj kam man čia, nereik šito!". Ir tada atsiranda pagalbininkai. Visai įdomu ir pasiskaityt ir pasiprancūzinėt. Atsiminiau sąvąjį Paryžių, tą tokį neromantišką, kiek šokiruojanti. Prancūzija įsiminė maistu. Nuostabiu maistu. Ir nuostabiu miestu.


Taip ir sužavėjo mane ta lieknų moteriškaičių, eifelio ir kruasanų kultūra. Kaip gi aš tuos kruasanus pamėgau, nors ir nemoku jų pavadinimo rašyt. Įsigijau tokią knygą "Prancūzų kalba per 30 dienų", ją įtraukiau į šitą sąrašą. Bet štai ši programėlė man patinka dar labiau. Kasdien gaunu po naują frazę, kuria turiu išmokt. O frazės tai tokios gražios, tokios prancūziškos prancūziškos, kad net nesulaukiu kitos dienos, noriu dar ir dar. Ir štai jau kai prancūzė manyje gauna tai, ko norėjo galima ramiausiai mokytis ne/nuobodžius mokyklinius dalykus.


Nedidukas inspiration'as iš čia.
Ir tada sumaniau parodyti pasauliui savo stalą!


Manau, ne vieną žmogų suglumino tas "Eksperimentuok", o tiksliau strėlytės. Nū puodukas, nū ir ką?:D O esmė tame, jog šiandien savo įprastinę pietų kavą iškeičiau į MASALA CHAI.
Ir, o Dievai, tai TOBULUMAS.
Net mano kiek per aštrus variantas pranoko visus lūkesčius!

Receptas iš oC žurnalo nr. 2.

MASALA CHAI
2 puodeliai

Stiklinė vandens
2 arb. š. arba vienas maišelis juodosios arbatos
Puodelis pieno
2 valg. š. rudojo cukraus
1/2 arb.š. malto kardamono
1 arb. š. malto cinamono
1/2 arb. š. maltų juodųjų pipirų
1/4 arb. š. maltų gvazdikėlių (įdėjau tuos nemaltus kelis)
1/2 arb. š. malto imbiero

Užvirti puoduką arbatos. Ant ugnies pakaitinti pieną, kol ims garuoti. Suberti cukrų bei prieskonius ir dar truputi pakaitinti, bet neužvirti. Supilti arbatą, išmaišyti, nukošti ir supilstyti į puodelius. Mėgautis. Mėgautis mėgautis mėgautis..

2 comments:

  1. hi!!!!really nice blog!follow us if u like our blog and we will follow you too!
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    ReplyDelete