Wednesday, 30 November 2011

nebijok/

Neseniai blogosferoje perskaityta frazė "the momentum of not-blogging is as powerful as blogging non-stop. Kai pradedu - negaliu sustot, o kai sustoju - negaliu pradėt." privertė mane susimąstyt.
Kai prieš kokius du metus rašydavau įrašą po įrašo nematyto ilgumo, man nebuvo sunku, o dabar suregzt kelias eilutes atrodo neįmanoma. Taip pat neįmanomai atrodė lankyti anglų kalbos kursus šeštadienio rytais, įveikti 13 dienų rezultatų laukimo laikotarpį ar padaryti dar velniai žino ką. Tačiau, kai sukaupiau jėgas ir norus, pasiekiau rezultatų, ir tikrai gerų, pripažinkim. Suvokiau, kiek daug dalykų nepadarome dėl baimės. Baimės neįveikti kliūčių, pasiekti netinkamą rezultatą ar tiesiog baimės, jog kažkas gali padaryti geriau. Ko gero sunku taikstytis su faktu, jog nesvarbu kiek pastangų idėtum visada būna kažkas, kas padaro geriau, tad nereik lyginti savęs su kitais. Juk savo pasiekimus turėtume lygint su savo tikslais, o ne kitų norais ir galimybėmis.
Galbūt Marytė iš gretimos laiptinės nuostabiai mezga, bet tau tai neturėtų būti svarbu, nes tavo tikslas - pasiekti bėgimo rekorą, bet visgi ot ta Marytė, mezga tai taip gerai...
Visai kas kita yra nusistatymas "vistiek niekada nebūsiu pirmas". Pirmas pasaulyje - tikrai ne, bet kieme, klasėje ar šalyje - galbūt. Nors, gal ir pasaulyje, kas ten žino.
Išties, štai dabar nebandydama savęs su kažkuom lygint ar "nužemint" parašiau nuostabų įrašą, apie jausmus, kurie niokoja mūsų ambicijas.
Ir taip aš noriu būti pirma, tačiau noriu nepalūžti, jei atsiras geresniu. Aš čia ir aš gyvenu.

Sveikas Gruodi!

No comments:

Post a Comment